Prima leapşă

  • miercuri, 31 decembrie 2008
  • Scris de FB Ronnie
  • Etichete:

Salutare şi La mulţi ani!
Azi am primit prima leapşă pe blog, de la Zamolxis. Mersi fain!
Leapşa se cheamă ceva de genul: "Cele 99 de lucruri pe care nu le-aţi ştiut despre mine". Ei bine, cum despre mine nu ştie nimeni mare lucru prin blogosferă (am picat şi eu întâmplător pe aici, ca din lună, acu două săptămâni).
Îmi place lumea care scrie cu umor pe bloguri, chiar dacă nu se adresează nimănui în mod special. Îmi plac şi cei care se pricep la ceva şi scriu pentru a-i ajuta pe alţii aflaţi mai la inceput. De aceea răspund la leapşă şi o să o dau mai departe.
Aşadar, iată (Oare pot să scriu 99 de propoziţii în 9 minute?):
  1. Mă numesc Veronica.
  2. Şi sunt nebună.
  3. Îmi place să beau bere.
  4. Dar nu refuz nici un vin fiert.
  5. Îmi place să scriu.
  6. Mă distrează ce scriu alţii.
  7. Citesc mult pe net.
  8. Joc cu plăcere biliard.
  9. Dar şi cruce (cărţi).
  10. Sunt curioasă.
  11. Îmi place să învăţ lucruri noi.
  12. Nu mă dau bătută niciodată.
  13. Când gasesc un lucru nou, interesant îl studiez până la epuizare.
  14. Iubesc cu pasiune.
  15. Nu urăsc (nu am pe cine!).
  16. Mă enervează ipocrizia.
  17. Mă supără lipsa de respect.
  18. Respect pe cine merită (vârsta nu e un criteriu).
  19. Îmi plac calculatoarele.
  20. Nu pot trăi fără Internet.
  21. Îmi plac filmele.
  22. Şi muzica de orice fel.
  23. Îmi place să visez.
  24. Nu îmi fac niciodată planuri de viitor.
  25. Sunt omul momentului.
  26. Îmi place aventura.
  27. Şi riscul.
  28. Îmi place să mă culc vara în iarbă.
  29. Îmi place să mă caţăr în copaci.
  30. Îmi place să joc fotbal (dar şi să privesc la alţii).
  31. Echipa mea de suflet e Bayern Munchen (alţii nu contează).
  32. Sunt loială prietenilor.
  33. Nu îmi place bârfa.
  34. Nu îmi place să fac Shopping.
  35. Îmi place să mă îmbrac lejer.
  36. Sunt băieţoasă.
  37. Iubesc excursiile.
  38. Iubesc Clujul şi împrjurimile lui.
  39. Am făcut faculta la Cluj.
  40. Am locuit în Haşdeu şi iubesc locul acela.
  41. Locuiesc în Arad.
  42. M-aş muta cu drag la Cluj.
  43. Sau în Munchen.
  44. Îmi place să conduc.
  45. Nu îmi place frigul.
  46. Ador toamnele lungi şi călduroase.
  47. Îmi plac peisajele (pe viu, foto sau pictură).
  48. Nu mai ştiu ce să scriu.
  49. Au trecut deja 9 minute.
  50. Mă opresc aici şi dau mai departe lui:
Denisuca, VisUrât, DoipeDoi, Blegoo, Dragos şi Andessa.

An nou fericit şi La mulţi ani tuturor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu