Cum aleg felicitările pe care le dăruiesc?

  • marți, 20 ianuarie 2009
  • Scris de FB Ronnie
  • Etichete: ,

Am câştigat un concurs. Organizat de Amazing Cards. Este vorba despre un site care promovează un tip de felicitare 3D foarte frumoasă şi originală. Merită să vedeţi despre ce e vorba aici.

Concursul a constat în compunerea unui text care să răspundă la următoarea întrebare:
"Cum aleg felicitările pe care le dăruiesc?"

Cum la data respectivă nu aveam încă blog, am răspuns pe e-mail, şi am scris următoarele:

"E destul de greu de răspuns, dar şi mai greu este să mă despart de acele felicitări pe care le cumpăr. Pentru că le cumpăr aşa cum îmi plac mie, ca şi când eu aş rămane cu ele, pentru colecţia mea personală. De multe ori cumpăr două bucăţi din aceeaşi felicitare, pentru a rămâne şi eu cu una.

Nu îmi place în mod deosebit să cumpăr felicitări pentru sărbători, cum ar fi de Crăciun sau Paşte, pentru că sunt oarecum limitative, atât ca design, cât şi ca text pe care îl pot "aşterne" pe hârtie. Simt că mi se îngrădeşte imaginaţia şi creativitatea. Totuşi, cumpăr felicitări şi cu aceste ocazii, mai ales că unele sunt foarte drăguţe.
Deci, prima condiţie e sa îmi placă mie. Apoi, mă gândesc să se potrivească şi personalităţii celui/celei pentru care cumpar. De multe ori văd o felicitare care îmi place, dar sunt sigură că persoana pentru care o cumpăr nu ar aprecia-o la fel ca mine, aşa că trebuie să renunţ şi să mă îndrept spre altceva.

Imaginea de pe felicitare e cea mai importantă în alegere. Formatul (că e A5, A6) nu contează atât de mult, deşi aş opta pentru un A5 mai degrabă. Îmi plac felicitările pe 2 pagini, deci cele care au un "interior" şi se deschid ca o carte, nu cele de tip "ilustrată". Asta pentru că dă un plus de "mister" înainte ca persoana să citească efectiv urarea.
Nu prea îmi plac felicitările care au deja un mesaj scris (deşi câteodată cumpăr şi din acelea) de genul "pentru cea mai frumoasă...", "celui mai bun soţ"...îmi par cumva stereotipe, şi nu pot să îi inţeleg pe aceia care consideră că acel mesaj prescris e de ajuns şi nu mai adaugă nici o notă personală.

Neapărat compun un text (uneori în versuri) care să se potrivească ocaziei, persoanei, dar şi imaginii felicitării, astfel încât să compună un tot, şi persoana care primeşte felicitarea să fie impresionată, şi să nu o pună cu prima ocazie la coş.

Rezumativ, pot să spun că aleg în funcţie de starea mea de spirit, de imaginea de pe felicitare şi de persoana pentru care o cumpăr. Când se întâlnesc toate aceste condiţii într-un mod satisfăcător, cumpăr felicitarea respectivă. Nu prea cumpăr felicitari în silă, doar fiindcă trebuie. Mai bine nu cumpăr decât să fac aşa ceva. În orice caz, să ofer un cadou (sau doar o simplă felicitare, este o plăcere pentru mine, mai ales când observ reacţia celui/celei ce o primeşte."

Vizitaţi amazingcard.ro pentru a vedea şi comanda cele mai frumoase felicitări 3D.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu