Bayern Munchen, sau cum se joacă fotbal

  • joi, 26 februarie 2009
  • Scris de FB Ronnie
  • Etichete: ,

Aseară a fost meciul de fotbal Sporting Lisabona - Bayern Munchen. Scor 0-5. Nu am văzut meciul, dar am văzut golurile. Le puteţi vedea şi voi mai jos:



Cum nu am văzut meciul, prima întrebare pe care mi-am pus-o la aflarea scorului a fost : "dar portughezii unde au fost? erau plecaţi la o cafea?". Săracii portughezi, ce şi-au zis, "tot nu avem nici o şansă, măcar să ne distrăm, hai să bem".


Acum vine partea la care o să fiu criticată. În timp ce nemţii defilau în Lisabona şi dădeau o leacţie de fotbal adevărat, la ProTV s-a difuzat meciul Real Madrid-Liverpool. Citez de pe ProSport.ro "Din păcate pentru zecile mii de fani care au umplut Santiago Bernabeu, meciul s-a ridicat rareori la nivelul aştepat." Adică a fost un meci de tot rahatul. Spun asta pentru a sublinia ceea ce urmează.

De ani de zile, de când ProTV are drept de difuzare a meciurilor din Champions League, alegerea meciurilor care se dau în direct e cel puţin ciudată. Ordinea "priorităţilor" ar fi următoarea:

1. Joacă un român la vreuna din echipe (chiar dacă e FC Nuamauzitdeei)
2. Joacă Inter, Milan, Juventus...sau altă echipă italiană
3. Joacă Real Madrid, Barcelona, Valencia...sau altă echipă spaniolă
4. (Mai recent) Joacă Manchester, Liverpool sau Chelsea
5. ...

Astfel că tot românul are impresia că numai cei din lista de mai sus contează în fotbal, că numai cei de mai sus ştiu să joace...Ei bine, ţeapă!!!

Chiar dacă la meciurile cu Bayern reuşesc să mă uit doar când joacă cu una din echipele de mai sus (sau când e finala), această echipă rămâne printre cele mai bune din lume (Pentru mine e cea mai bună).

A cucerit de 4 ori Champions League, de 2 ori Cupa Intercontinentală, nici nu mai număr de câte ori a fost campioana Germaniei...E cea mai titrată echipă din Germania şi a patra în Europa.

Aşa că mai scutiţi-mă cu impresii de mari cunoscători. Majoritatea vedeţi doar ce vrea ProTV-ul să vedeţi şi atoatecunoscătorii lor de comentatori.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu