Alegeri prezidentiale si Referendum 2009

Primele impresii de la Vot.

Am fost la vot, la Sectia de votare 24 din Micalaca. Primele impresii: au votat mult mai multi manei ca de obicei. S-a stat la rand la toate sectiile de votare.



Era liniste, in rest. Un nene care era seful avea grija ca totul sa se intample in buna regula. Nu lasa oamenii sa intre pentru a nu se aglomera sectia.

Doamna care mi-a luat buletinul m-a intrebat daca doresc sa imi exprim optiunea si pentru Referendum, ceea ce mi s-a parut cam aiurea. Normal ca doresc, ca doar de aceea am mers la vot, nu?

Intotdeauna m-am intrebat cum se stabileste ordinea candidatilor pe buletinul de vot. Nu am stat niciodata sa cercetez. Pe buletinele prezente prima pozitie era a lui Antonescu, urmat de Becali. Basescu era pe pozitia a patre.

Mergeti la vot ! Pana la ora 21:00 se mai poate vota. Mergeti la vot !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu