Bloggingul e o meserie de sezon

De sezon rece. La mine, cel putin, asa este.

Daca va uitati putin prin arhiva blogului meu veti vedea ca am dreptate. Mi-am facut blog cu un an un urma, in Decembrie, de ziua mea. La inceput am postat multe articole, iar activitatea mea pe site era destul de mare. In plus, eram activa si pe alte bloguri/site-uri, unde mai postam comentarii, intrebari, mai trimiteam articole, mai si spamuiam din cand in cand...in fine.

Prin primavara, pe cand a inceput sa dea caldura, am inceput si eu sa cam las blogul deoparte. Deh, ce sa-i faci?! Vara parca ai iesi mai degraba la o terasa decat sa stai acasa si sa scrii pe blog. Asa se face ca aproape tot sezonul cald am postat in medie, unul-doua articole pe luna. Ma mai si intreba mama (cel mai fidel cititor al meu) de ce nu mai scriu. Ce sa-i zic? Ca sunt la bere si nu am timp? Acum s-a schimbat putin roata. De cand i-am facut cont sa imi scrie pe blog (ZumiElla) pot sa o intreb si eu de ce nu scrie mai des.

De la o veme incoace - adica de cand au venit zilele astea ploioase si friguroase - am inceput sa am din nou activitate pe blog. Acum se mira mami cum de tot scriu atat in fiecare zi. Stiu si eu? Poate e prea rece berea acum. Acum e vremea de tuica (prietenii stiu de ce!). Si probabil tuica dezleaga limba mai bine si iti vin idei de postat pe blog.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu