Jocuri murdare

Ieri la realitatea tv a fost invitat Traian Basescu presedintele Romaniei. M-am gandit ca i-a fost intinsa o capcana. D-nul presedinte vrea sa prezinte programul pt mandatul urmator, dar moderatorul Razvan Dumitrescu manevreaza ca discutia sa ajunga la campania trecuta si culmea ipocriziei din partea moderatorului ii spune presedintelui ca el nu ar vrea dar pt ca pe toate posturile se da acest film o sa il arate. Si-l arata si cere o explicatie, la care presedintele ii spune ca nu isi aminteste acest incident dar va intreba pe cei care au fost cu el iar maine [azi] va da o explicatie. Ieri realitatea tv doar acest subiect l-a dezbatut. La emisiunea care are ca moderatori pe Oana Stancu si Adrian Ursu a fost dezbatut pe larg si filmul dar si comentariul lui Basescu. Aveau invitati in platou dar il aveau si pe d-nul Dinu Patriciu la telefon. Si ce coincidenta draguta d-ul Patriciu a fost martor la acest incident. Intrebare Ursu pt Patriciu ce ati facut? Raspuns Patriciu am fost socat de gestul lui Basescu si am incercat sa fac rost de caseta, dar nu am prinit-o. Se trece in studio cu alte intrebari ceea ce vadeste ca moderatorii se multumesc cu acest raspuns. Dilema, neprofesionalism sau rea credinta din partea moderatorilor. Cum as fi procedat eu? As fi insistat la d-nul Patriciu, de ce nu ati facut o sesizare la politie ca doar ati fost socat vorba d-voasta, de ce ati lasat sa treaca nesanctionata aceasta fapta? Politia avea mijloacele necesare sa ia caseta si sa sanctioneze fapta reprobabila facuta de candidatul Basescu. Pe atunci era doar candidat era in noembrie 2004. Si au trecut 5 ani in care nu s-a auzit nimic despre acest incident. E din nou noembrie cu o alta campanie si brusc d-nul Patriciu isi revine din soc [care a durat 5 ani un timp indelungat] si fiind martor la eveniment confirma ca filmul e adevarat si nu trucaj cum spunea cineva din studio. O intrebare de bun simt de ce nu s-a judecat fapta reprobabila [daca asa s-a intamplat] a candidatului Basescu de ce au acceptat sa fie presedinte? Si inca una de ce se dezgroapa acest rahat acum in turul 2? Cred ca am si raspuns la intrebare. Nu-i pasa d-lui Patriciu de acel copil [daca ii pasa actiona in urma cu 5 ani] interesul lui e sa nu castige Basescu un al 2 mandat. De ce? Asta-i principala intrebare de ce se tem cei care se aduna in jurul PSD-ului? Aici nu mai am raspuns si eu as vrea sa stiu. Am mai auzit din partea aliantei ca trebue sa lupte cu orice mijloace impotriva realegerii lui Basescu. O exprimare care imi da fiori ce intelesuri se pot pot ascunde in ea. In continuare la emisiune se dezbate ce e mai reprobabil gestul lui Basescu ca a lovit un copil sau ca abia acum se arata filmul. Cei care incearca sa spuna ca ascunderea acestui film e mai grav sant repede pusi la punct de moderatori cu gravitatea faptei de a lovi un minor, si exact pe asta pun accentul, nu ascundere ci lovire si ce daca a trecut atata timp moderatorii vor sa-l judece pe Basescu pentru lovirea unui minor. De ce nu-i judeca pe cei care au ascuns dovezi si marturii vreme de 5 ani? Asta nu-i esential. Nu-i ajuta in campanie. Intrebare pt Oana Stancu si Adrian Ursu santeti jurnalisti unde ati fost acu 5 ani, de ce nu ati aparat un minor lovit, fara scuze de genul nu am stiut daca a fost filmat mediul jurnalistic a aflat .Va pretindeti a fi jurnalisti de ce nu ati dat pe fata acest incident la vremea respectiva. Asa au fost jocurile atunci, nu stiau la ce sa se astepte din partea lui Basescu. Acuma stiu si nu-l mai vor.

Later Edit (FBRonnie) Aveti mai jos filmuletul in cauza:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu