Jucam Darts

  • duminică, 15 noiembrie 2009
  • Scris de FB Ronnie
  • Etichete:

Ne-am cumparat recent un joc de darts electronic. Pana acum jucam darts din cand in cand la un bar din Arad, Ighi Buu, unde ne place sa mergem fiindca au si biliard. Dar de acum inainte putem juca cand avem chef. Am primit pe langa el si cateva sageti si varfuri de schimb (deja am si rupt mai mult de o gramada). Darts-ul nostru are 27 de jocuri, de la clasicul "301" la "Killer" sau "Golf". Marturisesc ca a trebuit sa caut pe net informatii despre cum se joaca toate jocurile acelea, deoarece la Ighi Buu am jucat doar "301", "501", "crickett" si "hidden crickett".




Pana sa luam jocul asta nici nu stiam ca exista o Federatie de Darts din Romania. Cautand pe net ceva despre regulamentele de joc ale darts-ului, am descoperit www.frdarts.ro si www.dartsgames.ro, de unde poti cumpara sageti, fluturasi si orice alte accesorii de care crezi ca ai nevoie.

Cu aceasta ocazie mi-am dat seama ca exista oameni foarte pasionati de darts si ca se organizeaza turnee pentru  amatori si profesionisti. Ma rog, noi nu avem intentia sa participam. Ramanem la amatori practicanti acasa, la o bere si un pahar de vorba.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu