• luni, 21 decembrie 2009
  • Scris de FB Ronnie
  • Etichete:

De cand am jucarie noua - a se vedea postul original, nu am mai scris prea mult. Adevarul e ca nici nu prea am avut timp, de vreme ce vin sarbatorile, a fost si ziua mea, am avut oaspeti...na, chestii din astea.

Inca nu m-am obisnuit cu tableta grafica pe post de mouse. Inca mai am tendinta sa folosesc pen-ul ca pe mouse, cu toate ca e diferenta ca de la cer la pamant intre ele. Dar, incet-incet am sa ma obisnuiesc. Sper sa am si timp sa mai fac ceva desene ( si inspiratie) dar pana una alta va arat ce am facut pana acum. Cam slabute, dar eu zic ca urmatoarele vor fi mai ok.




Ambele desene sunt facute in Gimp, un soft care mie personal imi place foarte mult si mai e si gratis (open-source) pe deasupra, deci nu trebuie sa imi fac griji cu licenta. Si poate (stie) sa faca multe, poate nu chiar ca Photoshopul, dar oricum.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu