Distractie ca altadata

Minivacanta (Craciun + Weekend) care tocmai a trecut ne-am distrat copios. Am plecat joi seara de acasa, cu colindul, si am ajuns acasa duminica seara, rupti de oboseala si nesomn. In total, in zilele astea, cred ca am dormit vreo 10-12 ore, dar fiecare clipa treaza a meritat din plin. Am stat de povesti si am depanat amintiri la un pahar, cu prietenii si cu familia si a fost intr-adevar un Craciun reusit.

In tot acest timp nu am deschis calculatorul decat pentru a pune muzica, nu am intrat pe Internet, nu ne-am uitat la Televizor si nu ne-am plictisit nici un moment. A fost o distractie ca pe vremuri, in care actorii principali eram noi, nu cine stie ce eroi de prin filme. Nu am stat sa povestim la telefon si nici sa trimitem SMS-uri, ci am ras impreuna, adunati in jurul mesei. Acesta e tipul de sarbatoare pe care mi-l amintesc din copilarie, sarbatorile acelea in care eram intradevar impreuna, in familie, in care interactionam, radeam, faceam misto unii de altii...ce mai, a fost de vis.

Stand asa, laolalta, ne-am dat seama cat de mult ne instraineaza tehnologia si cat de bine era pe vremea in care nu fugeam repede in fata TV-ului pentru a vedea ceva serial, nu ne inchideam in camere in fata calculatorului pentru a sta pe Mess si nu consideram ca generatiile nu pot sa se distreze impreuna (adica parinti, copii, nepoti laolalta).

Am jucat darts, am jucat carti si am jucat Remi (Rummy). Am baut bere, vin si tuica impreuna si, mai ales, am ras pana nu am mai putut. Si e mare lucru ca dupa un an de stres, de munca si de alergatura sa poti sa te aduni la masa cu cei dragi si sa radeti impreuna. Pentru mine minivacanta asta a contat cat un concediu si mi-a incarcat bateriile.

Ceea ce vreau sa subliniez e faptul ca ne-am distrat foarte bine si ne-am apropiat mult unii de altii, lucru pe care altfel - de exemplu stand in fata TV-ului toata ziua - nu l-am fi putut face. Nu ne-au lipsit nici stirile, nici Internetul, nici telefoanele (din contra, fiecare si-a inchis telefonul mobil pentru a nu fi deranjat).

Ne-am distrat ca pe vremuri, jucand impreuna o carte, band o bere si amuzandu-ne povestind diverse intamplari. Vremurile acelea pe care multi le resping ca fiind "invechite" si "plicticoase" au fost pentru noi prilej de interactiune cu cei dragi. Pentru mine a fost cel mai reusit Craciun din ultimii ani de zile.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu