Pentru copii care-am fost : Pumuckli

Am cautat azi pe Youtube un clip despre Mikulas (sau Mos Nicolae) -ceva frumos si care sa ma inspire, cu muzica placuta si multa culoare. Din pacate, nu am gasit ceea ce cautam.

Totusi, am dat peste o serie de clipuri dintr-un serial pe care il adoram pe vremea cand eram copil. Chiar daca nu intelegeam ce povestesc in film (il vedeam la posturile din Ungaria pe vremea lui Ceausescu), ma dadeam in vant dupa spiridusul cu par roscat, Pumuckli.

Pentru cei care si-l amintesc pe Pumuckli (si nu numai pentru ei), am postat mai jos serialul (din pacate e in limba germana) in care spiridusul afla despre Mikulas (Nikolaus la nemti si Mos Nicoale la romani):

Prima parte:



A doua parte:



Ultima parte:



Doamne, ce dor mi-e de copilarie !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu