Rataciti in Panama

  • marți, 22 decembrie 2009
  • Scris de ZumiElla

Gata s-a terminat, ieri a fost votat castigatorul. Nu mi-a placut prea mult de la inceput dar am vrut sa vad ce show fac romanii. Au fost 3 echipe si 3 insule, insule care au fost repartizate pe baza de vedetism la inceput, ca dupa aceea au fost batalii si s-au schimbat locurile. Pe parcursul intrecerii am avut simpatii si antipatii. Nu suport oamenii care au impresia ca lor li se cuvine totul. Asa ca vedetele si-au atras antipatia mea prin pretentiile lor si prin comportament [s-au batut cu mancarea cand ceilalti concurenti rabdau de foame, si au incercat sa triseze, au incercat sa-si duca provizii pe insula condamnatilor]. Si concursul a continuat si au plecat unu cate unu pana au ramas 9 concurenti. Care au fost adunati pe o noua insula. Am admirat-o pe Adriana care a fost un concurent puternic, Silvia la fel a fost puternica dar ea facand parte dintre vedete nu a reusit sa ma faca sa o simpatizez [din cauza comportamentului vedetelor]. Am simpatizat-o mult pe Carla m-am bucurat ca a ajuns printre cei 9, dar am fost foarte dezamagita cand am vazut cum s-a shimbat [sau poate ca asa a fost de la inceput si eu nu am remarcat]. Carla a fost ca un taler cu 2 fete, repede s-a dus la Silvia sa-i spuna ca Aly incearca sa-i schimbe hotararea lui Cristi [Aly si-a exprimat nedumerirea ca Cristi nu o protejeaza pe Adriana] si asa a declansat un scandal enorm pe insula. Eu sant o fire care simpatizeaza cu persoana cea mai marginalizata, asta a fost Aly. Aly a ajuns sa fie singur contra tuturor. A fost si el vinovat de izolarea sa dar ceilalti concurenti s-au coalizat contra lui cred ca de teama [e un atlet puternic dar are si o personalitate puternica ca a reusit sa reziste in acel mediu ostil reprezentat de colegi]. Cornel a fost de la inceput pana la sfarsit aceea persoana intriganta care incerca sa ajunga lider, intai in grupul vedetelor si mai apoi printre cei 9 ramasi. A incercat sa-l demobilizeze pe Aly spunand ca si daca castiga in batalii nu va fi votat de nimeni. Cornel a incercat sa-l scoata din concurs pe Aly prin orice mijloace, l-a impiedicat sa concureze l-a sabotat. Dar a fost ultima batalie si au ramas 3 finalisti Silvia Cristi si Aly. Aseara a fost finala, s-a votat castigatorul celor 50 mii de euro. Castigatorul in urma votului e Aly. Si da am dorit sa castige Aly in profida celor care s-au coalizat contra lui. Cornel Ionut Silvia Carla Cristi nici macar cand l-ati trimis in lupta pe Aly nu a-ti reusit sa va infrangeti raca, sa va luati ramas bun de la el ca coleg. Adriana a fost singura care care la felicitat pt victorie chiar daca ea a fost invinsa. Asa ca inca o data bravo Aly ai avut de infruntat concurenti in batalii dar si ostilitatea colegilor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu