Divertisment

  • duminică, 24 ianuarie 2010
  • Scris de ZumiElla

In sfarsit emisiunea mea de divestisment preferata a inceput. Am fost foarte suparata ca nu am aflat din timp cand incepe emisiunea si astfel am pierdut primele 2 serii. In urma cu cativa ani cam prin 2006 am dat intamplator peste acest program, mi-a placut si am urmarit emisiunea saptamanal pana s-a terminat. Emisiunea e difuzata de un post strain rai uno si se numeste ballando con la stelle. Chiar daca nu inteleg tot ce vorbesc imi place emisiunea si in fiecare sambata voi fi in fata tv-ului sa-i vad. Exista si o versiune romaneasca a acestei emisiuni e dansezi pt tine la pro tv dar eu nu am reusit sa vad nici una pana la capat. Nu le suport, sant prea lacrimogene pentru gustul meu. Mi se pare cam fortat sa dansezi pentru o cauza [boala sau operatie sau alte chestii] si nu pentru a-ti imbunatatii stilul. Ballando ..... incepe cu 12 perechi, sant 6 fete si 6 baieti care sant profesionisti [dansatori] si perechile lor sant din diferite domenii, sport, actori, cantareti, etc. E interesant sa-i vezi cum evolueaza. Primesc note de la juriu si sant eliminati din concurs saptamanal cate o pereche pe baza notelor si mai ales pe simpatia publicului care ii sustin sau nu prin telefon. Chiar la prima editie ce am vazut-o eu era o campioana olimpica care ziceai ca e legata de picioare cat de impiedecata era la dans a fost interesant sa-i urmaresti evolutia cum danseaza tot mai bine cu fiecare saptamana ca in final sa castige concursul. Urmatoarea editie a fost castigata de o actrita care a avut parte de un dansator care e cam tiranic de felul lui. Pana si juriul mi se pare ca da savoare acestei emisiuni, prezentatoarea e simpatia mea, asa ca abia am asteptat sa inceapa editia 2010. Emisiunea e sambata de la 22.30 dar incepe si mai devreme depinde de emisiunea dinainte cand se termina. Ce-mi place la emisiune e ca iti arata din repetiile din timpul saptamanii cu cazaturile pe care le incaseaza fiecare, dar mai ales dansatoarele profesioniste cand au parte de parteneri impiedecati. Dar repeta si in concurs se prezinta bine.
M-am saturat de politica.
In sfarsit am o emisiune preferata.
Abia astept sa vina sambata!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu