Programul internautului/bloggerului din mine - Leapsa

  • miercuri, 10 februarie 2010
  • Scris de FB Ronnie
  • Etichete:

Leapsa - Programul internautului/bloggerului din mine (primita de la Mihai):

Care e primul lucru de care ne apucam dimineata cand deschidem calculatorul. Pai, la mine, la fel ca la Mihai, depinde daca e zi lucratoare sau zi libera.

Daca e zi lucratoare mai intai verific toate mailurile: cel de firma plus GMail si Yahoo. Intru pe Messenger.  Rezolv urgent ceea ce e de rezolvat legat de serviciu dupa care dau o tura pe Blog, sa vad daca a mai scris ZumiElla ceva sau daca am comentarii. Cand am inspiratie mai bag si cate un articol pe blog sau programez unul pentru mai tarziu. Eventual intru pe ToateBlogurile si raspund la Provocarea zilei. Apoi citesc stirile si verific ce mai e nou prin lume (cu Google Reader-ul, unde am mai multe feed-uri interesante). Daca am timp dau si o tura pe blogurile amicilor si blogurile ce le mai urmaresc. De multe ori nu apuc sa si comentez desi mi-ar placea sa o fac. Apoi imi rezolv sarcinile de serviciu. In pauza de masa mai dau o tura pe net sa vad ce mai e nou sau bag un Spider Solitaire mic. Daca chiar am timp intru pe BigFish Games sa vad ce jocuri interesante au mai aparut. Apoi intru pe IziSmille sa ma distrez cu colectia lor de fotografii si filmulete. 

Daca e zi libera verific doar mailul de GMail si eventual Blogul meu. In rest nu ma dau pe net numai daca am de cautat o informatie anume. Nu ma intereseaza nici stiri, nici jocuri. Weekendul e timpul in care mai intru la creatie (grafica, 3D, Flash si alte minuni care ma intereseaza). Eventual caut ceva film la care merita sa ne uitam.


Leapsa merge mai departe la Veronica, Dan, Stefan, Adrian.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu