Bancuri

  • sâmbătă, 27 martie 2010
  • Scris de ZumiElla

-Aviatie inamica la joasa inaltime! striga comandantul companiei.
Soldatii au rupt randurile si au luat pozitia "culcat" prin santurile
soselei. Numai Bula ramasese in picioare si privea linistit cerul.
-De ce nu iei pozitia necesara la o astfel de comanda, soldat Bula?
-Eu, sa traiti dom' capitan, m-am adapostit de avioane sub un
copac.
-Care copac, ca nu-i nici unul pe aici!
-Dar dumneavoastra unde a-ti vazut aviatie inamica

-Ma iubesti, Gicule?
-Foarte tare......
-Ai fi in stare sa treci si prin foc pentru mine?
-Iubito, eu sant la transmisiuni. Pentru treaba cu focul,
cautati unul de la pompieri!

-Ridicati piciorul drept! ordona sergentul-major.
Un soldat, din neatentie, a ridicat piciorul stang.Cand se
uita, sergentul major vede doua picioare unul langa altul.
Nervos, sergentul major intreaba:
-Care-i idiotul care a ridicat ambele picioare?

-Soldat Bula, de ce ai consumat bauturi spirtoase in timpul
serviciului?
-Sa traiti, don' capitan! In regulament scrie ca soldatul trebuie
sa suporte privatiunile serviciului militar cu ...... tarie!

-Domnule sergent, intreaba soldatul Bula, poate cineva sa fie
pedepsit pentru un lucru pe care nu l-a facut?
-Nu.
-Ma bucur si va aduc la cunostinta ca nu am executat ordinul
pe care mi l-ati dat!

-Care este diferenta dintre un spital si un bordel?
-???
- Nici una! Ambele dau faliment atunci cand paturile
raman neocupate!

Un politist merge la bordel. Isi alege o fata si apoi se duce
la baie. Dupa o jumate de ora, fata, plictisita sa tot astepte,
intra dupa el. Acolo il vede pe politist uitandu-se tinta la
propriul penis, repetand intr-una:
-Scoala-te sau te impusc! Scoala-te sau te impusc! ........

In holul hotelului, un domn bine i se adreseaza unei prostituate:
-N-ati fi amatoare sa urcati in camera mea?
-Amatoare este nevasta-ta, ochelaristule! Eu sant profesionista!

Discuta doi prieteni:
-Viata este o porcarie! zice unul dintre ei.
-Cum asa? intreaba celalalt.
-In sfarsit, dupa 20 de ani de casatorie, ieri am aflat de ce s-a
casatorit nevasta-mea cu mine!
-De ce? intreaba prietenul curios.
-Fiindca un vibrator nu s-ar fi putut duce niciodata duminica la piata!

Scandal mare. Se cearta doi soti.
-Doamne unde mi-o fi fost capul cand te-am cerut de nevasta? zice sotul.
-Cum, unde? Ai uitat deja? La doua palme mai jos de buricul meu! raspun-
de sotia.

-Aspirina este buna la toate! zice un doctor.
-Serios? Aspirina poate fi folosita si ca anticonceptionale?
-Desigur! Dar intr-un singur caz!
-Care este cazul acela?
-Sa tii aspirina strans intre picioare.

In urma unui accident, un barbat ramane fara testicule. I se implanteaza
un testicol de lemn si unul de metal. Dupa 20 de ani doctorul care ii facuse
operatia il intalneste si-l intreaba:
-Ei, domnul meu, cum o mai duci?
-Excelent, doctore! Sant sanatos, am doi copii mari, frumosi!
-Nu se poate, domnule! Asta este imposibil!
- Ba da, doctore! Unul este Pinochio si celalalt este Terminator.






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu