O specie aparte: revolutionarii

  • miercuri, 24 martie 2010
  • Scris de ZumiElla

Revolutionarii sant o specie aparte, care au profitat din plin de pe urma loviturii de stat, care ne-a adus aceasta aceasta democratie originala tipic romaneasca.
Vorbim de revolutionarii cu diploma, cei care profita din plin de pe urma unei fituici care le confera o gramada de avantaje.
Am cunoscut personal un astfel de revolutionar. A lucrat pe vremuri sofer la tribunal. Fiind in zona a intrat in primarie si fiind pe acolo a devenit revolutionar. Si acum avantajele: a primit un spatiu comercial pe centru, a fost scutit de la plata impozitului, plus alte gratuitati. Sa nu credeti ca au devenit comercianti, nu ei au dat in chirie spatiul pe care l-au primit gratis.
Cum s-au primit aceste diplome? S-au facut cereri. Intr-o cerere, care frizeaza ridicolul o doamna a scris ca in timp ce incarca un camion cu sticle [pentru a folosite drept sticle incendiare] a cazut din masina si s-au mai rasturnat si niste sticle peste ea, si s-a ranit. Asa a primit diploma de revolutionar, s-a ranit in revolutie. A inca ceva doamna cu pricina este soacra fostului candidat la presedintie din partea PSD-ului.
Sant multi cei cu diploma care au gramada de avantaje.
Dar am o intrebare : noi naivii care am iesit in strada, care am fost acolo anonimi noi cu ce ne-am ales?
Ne-am ales cu o viata de cosmar la limita subzistentei. Noi cei multi care am stat in strada, care am crezut ca democratia va fi ceea ce vedem la vestici, ne-am inselat amarnic.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu