Leapsa... muzicala

  • joi, 8 aprilie 2010
  • Scris de FB Ronnie
  • Etichete:

De la Dan am primit (de fapt, mai mult am cerut, m-am milogit, umilit si injosit sa o primesc) o leapsa foarte interesanta - Leapsa...cu cantec.

Ideea lepsei este aceea de a alege o formatie favorita si de a raspunde apoi la niste intrebari folosind ca raspunsuri doar titlul unor piese ale formatiei respective. Desi leapsa in original era in limba engleza mi-am permis sa o traduc (adaptez) si pentru aceia care nu sunt vorbitori de engleza. 

Asadar, formatia aleasa de mine este THE CRANBERRIES:    

- iar intrebarile si raspunsurile aferente le puteti vedea mai jos:



Esti femeie sau barbat? War child


Descrie-te: Dreaming my dreams



Cum te simti? Shattered


Descrie locul unde traiesti in prezent: Animal instinct


Daca ai putea pleca undeva, unde ai pleca? Fee fi fo


Modalitatea favorita de a calatori: No need to argue


Prietenul cel mai bun? Ode to my family


Tu si prietenul tau cel mai bun sunteti: You and Me


Cum este vremea? Dying in the sun


Perioda favorita a zilei: Every Morning


Daca viata ta ar fi un show TV cum s-ar numi? Zombie


Ce inseamna viata pentru tine? Time is ticking out


Relatia ta: Pretty eyes


Frica ta: When you're gone


Care e cel mai bun sfat pe care-l dai? Free to decide


Gandul zilei: Will you remember


Motto: Never grow old


Leapsa merge mai departe la Mihai, Adrian, Veronica si la Zamolxis.


P.S. Voiam sa pun cate un video pentru fiecare piesa de mai sus dar se lungeste prea mult  articolul. Asa ca va invit pe voi pe Youtube sa le ascultati.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu