Patriotismul

  • duminică, 19 iunie 2011
  • Scris de ZumiElla

Stateam la calculator si ma jucam, cand am devenit constienta de un ceva, care nu e in regula.
Cand ma joc, imi place sa am in fundal muzica, chiar si cand scriu, sau citesc presa, sau alte bloguri imi canta muzica. Mi-am selectat muzica mea preferata, muzica usoara, romaneasca si straina si bine-nteles muzica populara.
Mai am un fix, imi place sa comentez pe cate o replica dintr-un film sau cate o stire, sau o fraza dintr-o melodie. Revenind la muzica, eram foarte prinsa de joc si nu constientizam cine canta sau ce anume canta, cand replica mea a fost ; la naiba, mare lucru ca santem romani, vai de noi.
In clipa aia mi-am dat seama ca Veta Biris canta melodia "Noi santam romani".
Pe vremuri cand, Sava Negrean Brudascu, Veta Biris, Nicolae Furdui Iancu, cantau cantece patriotice aproape ca imi dadeau lacrimile, atata ma emotionau aceste cantece, insemnau ceva pentru mine. Acuma am ajuns sa le parodiez, chiar nu mai au nici un sens, cel putin in ce ma priveste pe mine.
Patriotismul, un ceva grotesc cand il vad pe V C Tudor facand spume la gura contra ungurilor din tara.
Patriotismul, cand vin strainii sa ne impuna reducerea salariilor si a pensiilor.
Patriotismul, cand aceeasi straini ne dicteaza pretul painii.
Patriotismul a ajuns un cuvant searbad care nu are nici un sens.
Sa fiu mandra ca sant romanca, de ce ?
De 20 de ani santem condusi de oameni verosi, incompetenti, care se gandesc doar la interesul propriu. Cand isi depun candidatura se dau onesti, iar dupa ce se vad pe functii isi arata adevarata fata.
Ce este cu adevarat tragic la noi in Romania este ca dupa ce se vad in functii nu ii mai poti da jos, au imunitate, asa ca stau 4 ani pana isi fac plinul.
Patriotism, nationalism, nu au nici un sens. au devenit niste cuvinte goale de continut.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu