Ce se intampla ??

  • luni, 16 ianuarie 2012
  • Scris de ZumiElla

Pregatim inca o rasturnare de guvern ?
Scenariul e acelasi ca in '89 .

Adica iese lumea in strada, protesteaza, dar daca ii intrebi pentru ce anume protesteaza, chiar nu stiu ce sa-ti raspunda.
Unii iti raspund ca protesteaza ca li s-au taiat salariile, altii ca vor sa-l dea jos pe Basescu.
De la ce au inceput protestele ?
Cei mai multi protestatari nici nu stiu.
Cert este ca scenariul din '89 se repeta, adica protestele au fost pasnice o zi sau doua si apoi a inceput vandalismul.
Au fost atacati jandarmii, au fost sparte vitrine, au fost incendieri.
Pai ce facem ? -De mai bine de 20 de ani caram in spinare pe o gramada de asa zisi revolutionari. Revolutionari care s-au imbogatit datorita " recunostintei " pe care trebuie sa le-o oferim si sa o sustinem noi cei care am fost la randul nostru in strada.
Revolutionari sant toti romanii, nu doar cei care s-au inghesuit sa profite de pe urma revolutiei.
Si acuma ce se intampla ?
Pregatim inca o serie de revolutionari ?
Cine conduce protestul ?
Televiziunea, la fel ca si in '89.
Realitatea si Antena3 cu vesnicii lor invitati, anti Basescu care minimalizeaza ceea ce se intampla, adica vandalizare si incendii.
Adica sa reduci totul la :
Au fost sparte doar niste vitrine si doar niste bancute, sa nu creada strainii ca au fost sparte bancile.
Individul care a spus chestia asta si-a dat girul vandalilor a aprobat vandalizarea.
Ce usor facem o revolutie. Cat de usor este sa manipulezi.

2 comentarii:

  1. Un reporter ii intreba pe unii din piata pentru ce protesteaza. Raspunsurile au fost dintre cele mai variate:
    -un individ protesta pentru Rosia Montana
    -un altul protesta pentru ca i s-a taiat indemnizatia de revolutionar
    -altul protesta pentru a-l spijini pe Arafat
    -altul nici nu stia pentru ce protesteaza

  1. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

Trimiteți un comentariu