Viata in Romania

  • vineri, 2 noiembrie 2012
  • Scris de ZumiElla

Grea e viata in Romania pentru omul de rand.
Omul care traieste din  salar sau din pensie.
 Jurnalistii le plang de mila bogatanilor, au piedut 30% din averi, bietii de ei.
Dar de omul de rand, care traieste din salar sau din pensie, nu pomenesc nimic acesti jurnalisti.
Aceasta clasa sociala nu e importanta in topurile pe care le fac.
Pai, salariile au ramas aceleasi, sau chiar au crescut. E vorba de bugetari si de pensionari, care primesc inapoi ceea ce un an si mai bine le-au fost retinute.
 Practic, salariile si pensiile nu au mai fost majorate din 2009.
Dar preturile la produsele alimentare de stricta necesitate ?
Ei, aici deja se schimba treaba !
Daca in 2009,  painea o cumpara-i cu 1,90 lei, in 2012 cumperi  painea cu 3,59 lei. Cu cat a crescut pretul painii ? Painea pe care o cumperi zilnic pentru ca e de stricta necesitate.
Alt exemplu ; carnea de pui care in 2009, o cumpara-i la preturi cuprinse intre 6,50 si 7,90 depinde de firma, in 2012 preturile la carnea de pui variaza intre 13,99 si 15,99 de lei. Cu cate procente a crescut pretul carnii de pui ?
Alt exemplu ; oul, care in 2009 in decembrie, cand preturile erau cele mai mari, 10 oua costau 3,50 lei, in 2012 acuma in noiembrie 10 oua costa 8,50 lei.
Si pot continua cu exemple zaharul, uleiul, carnea de porc, carnea de vita, legumele, fructele, toate si-au dublat preturile comparativ cu anul 2009, anul in care au inghetat salariile si pensiile din Romania.
Si inca nu s-a terminat, inca mai cresc preturile, cu 10-15 % daca nu si mai mult pana in decembrie.
Si asta e o politica, sa creasca preturile doar cu 10-15% si sa ne spuna ca nici nu e mult, cativa bani acolo, ce conteaza ? Conteaza si chiar foarte mult cand cresc in fiecare luna.
Intereseaza pe cineva cum se descurca acesti oameni ?

2 comentarii:

  1. Din pacate, pentru cei de sus, problemele minore ale oamenilor simpli sunt exact probleme minore. Nu o sa le inteleaga niciodata si nici nu vor incerca sa le rezolve. Ne vor servi in continuare promisiuni si plase cu carnati in jurul alegerilor. Si cam atat.

  1. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

Trimiteți un comentariu