O saptamana cu Robiteii

  • duminică, 4 august 2013
  • Scris de FB Ronnie
  • Etichete:

In urma cu o saptamana am postat pe Facebook o fotografie cu noii membri ai familiei - Robiteii.


Spuneam atunci ca inca nu le-am dat nume deoarece nu reusim sa ii deosebim - si ii strigam cum ne venea la nimereala: Robo 1, Robo 2 si Robo 3. In poza de mai sus se vad cei trei popandai la cateva ore dupa ce au ajuns acasa la noi. I-am pus intr-un lighenas in timp ce noi le pregateam cusca in care urma sa ii cazam.

La Pet Shop ne-au spus ca sunt doua fetite si un baietel, dar asta ramane inca de vazut daca e adevarat sau nu. E greu sa ii recunoastem intre ei d'apai sa mai stim si care e baiatul si care fetele. Vom vedea. Intre timp am reusit sa gasim o modalitate de a ii recunoaste, asa ca au primit si nume: Ciucurel, Umflatel si Pispirel (sau Ciucurica, Umflatica si Pispirica). Specia lor se numeste Roborovski la Pot Shop asa erau etichetati), dupa numele celui care i-a descoperit si clasificat. Totusi, la informatia asta unele surse consultate se bat cap in cap, deci nu stim exact daca sunt hamsteri Roborovski sau Campbell. Indiferent de care fel sunt, apartin aceleiasi subfamilii, si anume aceea a hamsterilor pitici, originari din Asia.

Si acum, despre popandutzii nostri, cum ne place noua sa-i alintam. Au primit numele de Ciucurel, Umflatel si Pispirel (sau Ciucurica, Umflatica si Pispirica) dupa anumite particularitati. Ciucurel (Ciucurica) are un fel de excrescenta, ca un ciucur, pe labuta superioara dreapta. Umflatel (Umflatica) are la labuta superioara stanga un deget mai umflat decat celelate. Pispirel (Pispirica) nu are semne particulare si deocamdata e cel mai mic dintre toti. E posibil ca aceste semne particulare sa dispara in timp, asa ca trebuie sa ii observam si sa gasim alte modalitati de a-i deosebi.

Ciucurel (Ciucurica)
Pispirel (Pispirica)
Umflatel (Umflatica)
O saptamana au fost cazati intr-o cusca destul de mare, dar intre timp ne-am hotarat sa le construim alta. Asadar ne-am cumparat materiale si ne-am pus pe lucru. Ce a iesit? O super-cusca cu trei nivele, cu suficient spatiu de joaca pentru toti trei popandai. Cel putin asa speram noi.


Au acolo rotite in care sa fuga cat au ei chef, tuburi de carton prin care sa se tavaleasca, talas, paie, casuta in care sa se ascunda si sa doarma, apa si mancare suficienta. Sa speram ca le place noua lor vila. Abia aseara i-am mutat in ea, asa ca urmeaza sa ii observam cum se comporta.

Mai multe fotografii:








0 comentarii:

Trimiteți un comentariu