Legume ieftine

  • joi, 29 mai 2014
  • Scris de ZumiElla

Am fost si eu la Kaufland sa-mi cumpar un kil de rosii,un kil de ardei ca sant ieftini, rosiile la 3,49 lei kg ardei la 4,99 lei kg.Ma gadeam sa fac niste ardei umpluti.
Eh, cand am intra cu carutu ce sa vezi, aglomeratie mare la rosii, nu ai loc nici daca dai din coate.
Ma gandesc eu, oare ce se intampla, toti musterii astia vor sa fiarba bulion de cumpara atatea rosii.
Imi pica fisa cand vad doua tate cu fuste largi, fiecare cu cate un carut plin, dar plin cu pungi cu rosii.
Precis maine le gasesti in piata vanzand rosii ca locuind la tara or fi avand patalamaua de producator agricol, si daca le intrebi de unde sant rosiile te vor asigura ca sant din gradina proprie
 Le-au cumparat cu 3,49 lei kg, daca le vand cu 7 lei kg , faina afacere.Probabil cand vor vinde rosiile vor povesti cum se scoala dis de dimineata si cat de mult muncesc ca sa aiba asa rosii frumoase.




















0 comentarii:

Trimiteți un comentariu